AutomotiveInschrijving DBA2018 geopend

De organisatie maakt bekend dat de inschrijving voor deze inmiddels prestigieuze award is geopend. Men hoopt ook dit jaar weer voorbeeldgevende projecten, producten en organisaties het podium te mogen bieden.

Het is alweer de vijfde editie van de award. De klinkende namen bij de winnaars uit de voorgaande edities, zoals Henkel, Friesland Lease, iClean, Perfect-Green en Roberlo, maken de award prestigieus. Maar ook de lijst van genomineerden kent grote namen en volgens de organisatie waren ook deze inzendingen prachtige voorbeelden van initiatieven en of stappen die men op gebied van duurzaamheid kan nemen.

Door ‘best practices’ en innovatieve ideeën op gebied van duurzaamheid een podium te bieden, hoopt de organisatie dat ook anderen enthousiast worden en deze voorbeelden volgen.

“We zijn als organisatie nu vijf jaar onderweg. Als we zien wat er nu al meer mogelijk is

op gebied van duurzaamheid en wat er op dit gebied aan innovaties en nieuwe ideeën de revue is gepasseerd, dan zijn wij blij verrast. Wij denken dat de Dave Bebelaar Duurzaamheidsaward hieraan ook heeft bij gedragen”, aldus Angelica Gravendijk, secretaris stichting Duurzaam Repareren.

De Dave Bebelaar is een publieksprijs. Tijdens het jaarlijkse event van Duurzaam Repareren wordt een promotiefilm getoond van alle genomineerden en krijgen zij de kans om één minuut te pitchen. Vervolgens kan het publiek haar stem uitbrengen. Twee weken voorafgaand aan het event kan men via de website ook al op de favoriete inzending stemmen. Deze stemmen tellen voor één derde mee.

Met de award is ook een geldprijs gemoeid die aan een goed doel geschonken kan worden. Zo ging het prijzengeld de afgelopen jaren al naar mooie initiatieven als de Ronald Mc Donald Hoeve, Stichting Stivosina, het HAN – Hydromotive project en de stichting DaDa.

De organisatie roept een ieder op om hun duurzaamste initiatief, proces, project of product aan te melden om het het podium te geven die het verdient. Aanmelden kan tot eind mei.

Hier treft u het wedstrijdreglement 2018

Hier treft u het inschrijfformulier 2018

Het inschrijfformulier sturen naar: info@duurzaamrepareren.nl