Duurzaamheid automotive

Bent u op zoek naar advies in duurzaamheid voor automotive bedrijven? Met het GroenGedaan! certificaat worden duurzame autobedrijven herkenbaar voor de consument. Maar ons programma ondersteunt deze ondernemers ook bij het verduurzamen van hun bedrijfsvoering. Het is dus niet alleen een kwestie van het controleren van de bedrijven, maar waar men nog niet voldoet bieden wij hulp. Een duurzaam autobedrijf is toekomstbestendig en heeft oog voor zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid. Beter voor het milieu en beter voor de samenleving. Wat u er als klant van merkt? Eigenlijk niets. Men biedt een uitstekende service, tegen een scherpe prijs. GroenGedaan! is geheel onafhankelijk en betrouwbaar en met meer dan 3.000 aangesloten bedrijven, het grootste duurzaamheidskeurmerk in de BeNeLux.

Bekijk video

Inmiddels dragen meer dan 4.000 bedrijven de certificering voor duurzaamheid van de Stichting Duurzaam.

Certificering

Bedrijven met het certificaat voor duurzaamheid in de autobranche:

• Gaan bewust om met grondstoffen
  • Verbruiken minder energie
  • Zorgen voor duurzame inzetbaarheid van de medewerkers
  • Gebruiken geen middelen die onnodig schadelijk zijn voor het milieu of de gezondheid van de medewerkers en de klant
  • Voorkomen verspilling
  • Bevorderen hergebruik
  • Voorkomen onnodig afval
  • Dragen bij aan de recycling van grondstoffen

Duurzame bedrijven zijn niet duurder.

Maak ook uw bedrijf toekomst bestendig en draag bij
aan een beter milieu en samenleving!