Summer BBQ 2023

Op 29 juni is hij er weer: het netwerkevent Summer BBQ 2023!

U kunt zich via het onderstaande formulier gratis aanmelden.

Ook dit jaar weer een informeel netwerkevent die je niet wil missen. Opdrachtgevers en uitvoerende bedrijven uit de property en automotive sectoren die samenwerken aan verduurzaming. Netwerken, samen terugkijken naar de resultaten en het delen van de ambities, staan centraal.

Dit jaar hebben wij een nieuw element in het programma opgenomen. De duurzaamheid awards uit het verleden, hadden als doel duurzame innovaties een podium te bieden. Hoewel wij gestopt zijn met de verkiezingen, blijkt die meerwaarde nog steeds aanwezig. Het kennismaken met dergelijke innovaties versnelt de verduurzaming. Daarom bieden wij vanaf dit jaar tijdens het event het podium aan twee innovaties. Uiteraard hebben wij ook een interessante spreker.

Wanneer: 29 juni 2023

Locatie: beachclub Copacabana Scheveningen, Strandweg 6

Programma:

14.30 uur      Ontvangst en inloop

15.15 uur       Start event met het welkomstwoord van de directie

15.45 uur      Presentatie Duurzaamheid Innovatie I

16.00 uur      Presentatie Duurzaamheid Innovatie II

16.15 uur       Florian Dirkse keynote spreker

Florian Dirkse | Droom waarmaker en spreker | Lezing via deSpreker.nl

Florian Dirkse

Als co-founder van o.a. The Ocean Cleanup en The Green Miles heeft Florian een inspirerend verhaal over het volgen van je droom en hoe deze waar te maken binnen je werkomgeving. Veel mensen houden het bij dromen, Florian voert ze uit. Na 2 jaar rond de wereld zeilen had hij een missie, het opruimen van onze oceanen. Momenteel is Florian bezig om met mensen zijn dromen te delen en waar te maken voor iedereen. Een inspirerend verhaal over passie, lef, uitdagingen, duurzaamheid, teamspirit, een andere weg bewandelen en durven doen!

De lezingen van Florian Dirkse gaan gepaard met veel beeldmateriaal en enkele professionele filmpjes. Florian houdt van interactie met het publiek. De inhoud en het doel van de lezing is met Florian bespreekbaar en eventueel is een presentatie in het Engels mogelijk. Over 1 van zijn avonturen schreef Florian een boek en maakte hij voor de AVRO de 8-delige serie ‘Zee, Zout en Zeilen’.

Naast dat Florian inspirerende lezing geeft en auteur is, is hij ook de eerste Nederlandse kapitein Iglo.

Inspirerend over:

• Dromen waarmaken en je passie volgen
  • Duurzaamheid en innovatie
  • Doorzettingsvermogen
  • Lef

Om 17.00 uur heeft de kok de BBQ aangestoken en kunnen we op het strand gezellig onder het genot van een goed gevulde vis, vlees en vega BBQ napraten en bijpraten. Vanzelfsprekend is onze akoestische huisband Moon About ook van de partij. Al vele jaren verzorgen zij de muziek tijdens het event.

Om 18.30 uur / 19.00 uur sluiten we af met een dessert en koffie.

U kunt zich aanmelden voor dit gratis netwerkevent via de volgende link: hier link  (of reply op deze uitnodiging).

Wij verwelkomen u graag in Scheveningen op 29 juni!

Met duurzame groeten!

Harry Filon en Angelica Gravendijk