Duurzaam automotiveSmart Repair Hersteller

De stichting Duurzaam Repareren zoekt het beste duurzaamheidsinitiatief in de automotive voor de inmiddels zesde editie van de Dave Bebelaar Award.

Inschrijving wedstrijd Smart Repair Hersteller 2019 GEOPEND!

Dit jaar vindt de strijd om de beste Smartrepair Hersteller van het jaar, plaats in mei. Gelijk aan voorgaande jaren wordt de wedstrijd georganiseerd in samenwerking met het VOC-opleidingscentrum en Automotive Insiders. De organisatie hoopt dat net als voorgaande edities, dat schadeherstelbedrijven, ketens en dealerbedrijven hun beste monteur afvaardigen.

De wedstrijd heeft als doel smartrepair te promoten. Maar is uiteraard vooral een uitstekende promotie van het bedrijf, de keten of de holding. Bij een wedstrijd draait het in de regel om het winnen. Maar in de line-up staan, bevestigt al de professionaliteit van de onderneming op bijzondere wijze.

De prijsuitreiking vindt plaats op het Automotive Schadeseminar op 8 mei aanstaande. Aan het winnen van de wedstrijd is buiten de roem een persoonlijk geldbedrag gekoppeld.

Heeft u vragen of wilt u zich aanmelden dat kan via een email aan info@duurzaamrepareren.nl. Inschrijven kan tot 31 maart 2019.

De Dave Bebelaar is een publieksprijs. Gestemd wordt er via het internet en tijdens de jaarlijkse Duurzaam Repareren meeting. De AAS Dubbelman Groep was één van de genomineerden. Men had onlangs de poedercoating afdeling van de sociale werkplaats Avres overgenomen om op deze wijze arbeid voor de medewerkers met een beperking tot de arbeidsmarkt veilig te stellen. Volgens de stemmers was dit in 2018 de meest inspirerende genomineerde.

De organisatie roept een ieder op om hun duurzaamste initiatief, proces, project of product aan te melden en het podium te geven die het verdient.

Aanmelden kan tot eind mei door een mail te sturen naar info@duurzaamrepareren.nl.

Download hier het wedstrijdreglement