Automotive Christmas Gala Diner 2022 (NL)

Vlag van Frankrijk - Wikipedia

Na twee jaar (corona) afwezigheid is hij er weer: het Automotive Christmas Gala Diner!

Op: 15 december 2022

Locatie: Ursulinenklooster Engelenburcht Kruinekestraat 5, Haacht

Door velen de afgelopen jaren gemist, het Automotive Christmas Gala Diner! Het event om terug en vooruit te kijken met collega’s, klanten, opdrachtgevers, leveranciers en alle anderen uit de branche.

Ook dit jaar zullen wij de kerk van het Ursulinenklooster Engelenburcht in Haacht. weer in een stemmige en deftige Kerstsfeer brengen. Op veler verzoek hebben wij ook het concept in ere gehouden.

Uw gastheren/ -dames heten u van harte welkom aan hun tafel voor een ‘hemels’ viergangen diner. Bij iedere gang van het diner maakt u weer kennis met een andere gastheer en andere tafelgasten. Een unieke manier om uw bedrijf of organisatie te presenteren en uiteraard te netwerken en nieuwe contacten op te doen.

Uiteraard is er ook weer entertainment om de stemming nog verder te verhogen. In deze editie hebben wij:

Mrs McBright (Sandra de Moor),

Deze Belgische zangeres was het afgelopen jaar regelmatig op de Belgische radiozenders te horen. Zij zal ons met populaire Kerst evergreens in de juiste stemming brengen

Mrs McBright | Spotify
1,5 Meter SessiesIris Kroes – NIJEND24 Iris Kroes,

Wij zijn enorm blij dat wij als hoofd act een top artiest hebben kunnen binnentrekken. Iris Kroes, de winnares van de Voice of Holland (seizoen II). Met haar zoetgevooisde stem en fabelachtige harpspel passen perfect in de ambiance van het Kerstdiner. Een top act die u niet snel zal vergeten.

Het programma:

Dessert

Borrel/ koffie met tweede concert Iris Kroes

Einde

Uw gastheren/ – dames verheugen zich op uw aanwezigheid. Want de kwaliteit van het event wordt uiteindelijk bepaald door zijn gasten.

Geef u dus snel op via onderstaand formulier. Tot 15 december in de Engelenburcht in Haacht.